tirsdag den 8. januar 2013

Nyt job - og min "mad guru"...

Vel inde i det nye år - og nystartet på job... 

Er hende den nye pige i klassen - og glæder mig bare til at have lidt styr på tingene!!!


Nå, men vil også gerne slå et slag for LCHF - low carb, high fat - som er en kost med få kulhydrater og meget fedt. Det er den kost jeg har holdt mig til i et stykke tid - og det giver mig så meget mere ro i maven!

Ingen sukker, mel, korn og kartofler - tilgengæld masser af grøntsager, fedt, æg, kød, nødder, kerner og fede mælkeprodukter.

Min inspiration finder jeg hos Jane - http://www.madbanditten.dk/

Og nu også på LCHF forum


Jeg kan kun anbefale dette! Savner hverken pasta'en til kød saucen eller brødet til burgeren!!! Og er slet ikke sulten mellem måltiderne - ingen franskbrødsmadder til mig til morgenkaffen på arbejde...


:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar