onsdag den 2. januar 2013

Godt nytår, god bag-jul og ønsker for 2013...

Jeg tror jeg stod lidt af henover julen... Havde masser af planer, projekter, ting der skulle gå op i en højere enhed og familiebesøg... En fantastisk stund man skal huske at NYDE - det er så hurtigt overstået igen!

Vi havde en skøn jul - gik ikke helt efter planen, men hyggeligt alligevel og jeg vidste jo godt, at Anna ikke kunne holde sig vågen ret længe, så den stod på lidt gaver i løbet af dagen og i juledagene. En enkelt tur om træet med hele flokken mens vi forsøgte at synge "På loftet sidder nissen"



Nytåret fejret med god mad og godt selskab. Stjernekasterne var et hit og selv krudtet kl. 12 forstyrrede ikke Anna :-) 



2013 er allerede godt i gang og jeg har masser af håb og ønsker for året!

Jeg vil være nærværende for Anna - og ja, resten af familien - men nu hvor det nye job og dermed en helt ny hverdag står for døren, er jeg lidt skræmt ved tanken om ikke at have så meget tid sammen med hende - og specielt alenetid!!! 

Jeg vil være mere kreativ og aktiv - begge dele kræver tid, men den skal findes! Samtidig vil jeg lave endnu mere mad efter LCHF principperne - for det gør mig godt! Og mine projekter skal gøres færdige...

Ja, der er masser af andre ting jeg vil - ved og håber det bliver et fantastisk år - det kommer i hvert fald til at byde på en tur til Ægypten her i foråret - Anna, mor og far!!! :-)


Godt nytår - det bliver et skønt år!!!

:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar