tirsdag den 16. oktober 2012

Dagens fund...

Har været på skøn mor-datter hyggedag i dag - med min mor!

Det er lidt for sjældent vi gør det - ofte er det jo Anna der er i centrum - og med rette :-)


Men en tur rundt i Randers for at besøge (vistnok) samtlige stof og garnbutikker gav dette udbytte til mig:

Så er det bare igang med garnet - NU har jeg ALT til de grydelapper...


Elastik i fede farver fra STOF SHOP

Neon knapper og elastik fra STOF2000

Nå ja, Anna fik jo forresten lidt af hvert... Min mor har købt stof til både vinter anorak og natdragt - og vi kiggede garn til en Islandsk sweater som jeg lige skal blive enig med mig selv om, hvordan skal se ud...

Det kunne være blevet til meget mere - men fornuften sejrede... (for EN gangs skyld...)


:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar