onsdag den 29. august 2012

Flere projekter i gang...

på een gang... Ja, det er vist mig i en nøddeskal... Føler ikke rigtig jeg får lavet noget, da der er så mange ting undervejs, men det skal jo nok blive færdigt det hele! :-)

Status pt:

Legehus - mangler at få malet tag og vinduesrammer udvendigt, gardiner og møbler... Nå ja, "lamper" er påbegyndt - perlesnore vikles rundt...
Dukketæppe i granny stripes - ca. halvvejs...
Hæklede jordbær - 2½ færdig - men Anna skal jo have en hel kurv + de andre frugter og grøntsager...
Halsrør i perlestrik - ide og på vej ud efter garn i dag... ;-)
Invitationer til 1 års fødselsdag - omslag lavet - skal bare have teksten klistret ind...

Og sikkert en halvsnes andre projekter, som jeg ikke lige kan huske, fordi de har ligget gemt lidt længe...

Her er dog (heldigvis) nogle af de ting, der ER blevet gjort færdige:


Babysækkestol
Junior sengetøj

Anna's oldefars gl skrivebordsstol - nu med nyt betræk

2 kommentarer:

  1. det er fine ting du har fået lavet. Er vild med din stol, på sidste billede. Du er velkommen til at kigge forbi min blog, hvor jeg i øjeblikket har 3 give-away kørende, bla. en fra Tante Grøn.

    SvarSlet
  2. Ih, tusind tak Elisa! Jeg vil helt sikkert kigge forbi din blog - er helt benovet over du er faldet over min...
    Er også ret glad for resultatet af ombetrækningen - har haft stolen i mange år uden helt at kunne beslutte hvordan den skulle se ud... :-)

    SvarSlet